11-05-2017, 08:09 PM
Witam, miałem w swoim moto seryjnie zestaw 14 na 41 i wydawało mi się że to zestawienie jest zbyt krótkie, zwłaszcza na 1,2 i 3 biegu. Przy swapie silnika na 230 poprosiłem o zmianę tylnej zębatki na 39. Zdawcza fabrycznie była 15. Na zestawie 15 na 39 zdecydowanie lepiej się jeździ na 1,2,3 i 4 biegu natomiast 5 można zapiąć dopiero przy 90-95 km/h i dalsze rozpędzanie jest do przyjęcia ale tylko na prostej równej drodze. Lekkie pochylenie i piątka jest za słaba. Jako że z ostała mi zębatka 14 ze 125cc zrobiłem ostatecznie zestaw 14 na 39. Jest zdecydowanie lepiej. Piątkę można zapiąć przy 80 i spokojnie rozpędzać dalej. Po dotarciu zgodnie z instrukcją pozwoliłem sobie na test jeśli chodzi o osiągi i na autostradzie na prostej lekko pod wiatr bez problemu osiągnąłem licznikowe 120 km/h. Przelotowo bez żyłowania utrzymuje prędkość w przedziale 95-105 km/h na 5 biegu i przy tych prędkościach moto nie zachowuje się nerwowo.